Re: Någon som har...?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 12 Nov 2008 10:37:52 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
   Mikael Sjöstedt wrote:

   Flera bra bilder på det som du bygger är det du är skyldig oss svenska AFOL´s :-)!

Om jultomten ändå är och gräver i sin säck så skulle jag behöva c:a 40 vita 1x2 tile med en plupp i mitten (3794) :-)

För köp eller byte.

Mitt bygge? Minifig i skala 6:1 (i stil med http://www.flickr.com/photos/mglong/2394589576/in/set-72157604415391568/ men egen komposition eftersom jag inte hittat någon beskrivning någonstans)
Vet inte om jag har så mycket hemma, får återkomma om en vecka när jag är åter lagret. Någon annan kanske har såna jumper-plates. Här har du lite inspiration och ritningar:

http://brickplayer.com/blog/2008/02/26/lego-minifig-head-plans/

MVH Micke