Subject:
Någon som har...?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 9 Oct 2008 15:43:46 GMT

Det råkar inte vara någon som har c:a 100 st Mörkröda 1x1 tiles som man vill bli
av med för en lämpling summa slantar?

Re: Någon som har...?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 9 Oct 2008 20:03:03 GMT

Johan Karlsson wrote:
Det råkar inte vara någon som har c:a 100 st Mörkröda 1x1 tiles som
man vill bli av med för en lämpling summa slantar?

Optimist :-)

Skämt åsido, så har jag nog inte en enda mörkröd tile 1x1...

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm

Re: Någon som har...?
Det råkar inte vara någon som har c:a 100 st Mörkröda 1x1 tiles som man vill bli
av med för en lämpling summa slantar?
Sorry! Lite för ovanlig för att jag ska ha mycket såna. Mängden finns på
Bricklink men priset kanske är för högt?

Micke

Re: Någon som har...?