 Help on Searching

 Local / Polska / 117
116  |  118
Re: S@H - odpowied¼ od Jana Beyera
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Sat, 24 Jul 2004 11:12:51 GMT
Viewed:
3473 times

In lugnet.loc.pl, Tomasz Zajac wrote:

   Nie wiem co tam pisze (moze by ktos to przetlumaczyl)

Sluze uprzejmie.

   Dobrze ze dostales jakakolwiek odpowiedz. Moze kiedys uda sie przekonac LEGO > do zainwestowanie w polske :) Trzeba prubowac.

Moze kiedys :) Ano trzeba probowac.

Tlumaczenie:
“Drogi Michale,
Dziekuje za email. Przekazalem pytanie do S@H i oto, jaka otrzymalem odpowiedz:

Zawsze poszukujemy mozliwosci rozszerzenia rynku S@H. Jak byc moze zauwazyles, w zeszlym roku poszerzylismy nasz rynek o Wlochy i teraz obslugujemy 17 krajow (wlaczajac USA i Kanade daje to lacznie 19 krajow). Decyzje o otwarciu na nowe kraje zwiazane sa z danym rynkiem zbytu, srodkami, jakimi dysponujemy, rozwojem potencjalu
(nie za bardzo rozumiem, co ma to znaczyc - shgg) i wysilkiem zwiazanym z dodaniem nowego kraju do systemu.

Byc moze nie mowi to wiele, ale czas pokaze. Mam nadzieje, z Ci to wystarczy.
To naprawde swietnie, ze w Polsce tez sa AFOL-e. Czy masz jakies zdjecia waszych modeli? Z checia bym je obejrzal.
Bla bla bla, pozdrawiam, cos tam po niemiecku, Jan Beyer.“

Czyli to samo, co zwykle, gdy kontaktowalem sie z S@H dostawalem podobne odpowiedzi. Polski rynek jest zbyt maly, by oplacalo sie im dodanie go do systemu. Najwyrazniej otwarcie na nowy kraj wiaze sie z duzymi nakladami finansowymi.

--
shgg.