 Robotics / 4265
4264  |  4266
Subject:
Server down
Newsgroups:
lugnet.robotics
Date:
Sun, 14 Mar 1999 21:13:34 GMT

ENGLISH: Due to a malfunction the Concepts server went down, crashing the
drives. Since Concepts didn't have a backup (!) and didn't warn the homepage
owners it took me 4 days to find out (thanks Simon for emailing me). The
server has been repaired and I have uploaded all pages again, so my website
is up again. Sorry for the inconvenience.

DUTCH: Ten gevolge van een storing is de Concepts server down gegaan,
waarbij de harde schijven defect raakten. Aangezien Concepts geen backup had
(!) en de pagina eigenaren niet waarschuwde duurde het 4 dagen voor ik daar
achter was (bedankt Simon voor je email). De server is gerepareerd en ik heb
alle pagina's weer geupload, dus mijn website is weer bereikbaar. Met
excuses voor het ongemak.

CU  Bert

Visit my site on Lego, Robot's and Visual Basic at
http://home.concepts.nl/~bvandam/index.html

--
Did you check the web site first?: http://www.crynwr.com/lego-robotics