 Help on Searching

 Local / Slovakia / 34
  Re: Sme tu dvaja. (Re: Nejsi tu sam! (Bylo: Re: To som tu sam ?))

(...) To je smula! Ale snad by jsi mohl nekde koupit lego mistne a pak to prodat na ebay. Ja jsem se tady koukal ale nikdy jsem nic nenasel krome jednoho obchodu ktery mel stavebnice z sedesatych let! A neotevrene, zabalene v originachnich (...) (24 years ago, 29-Dec-99, to lugnet.loc.sk)

  Re: Sme tu dvaja. (Re: Nejsi tu sam! (Bylo: Re: To som tu sam ?))

(...) No tak presne taky obchod zhanam ! ;)) Ale takych je na svete asi poriadne malo. Kde by mali nove, neotvorene stavebnice z 70 rokov. Raz ked som bol vo Viedni tak som tam videl v jednom obchode modely z 80 rokov ! Neotvorene, nove ! Ale nic (...) (24 years ago, 30-Dec-99, to lugnet.loc.sk)