 Local / Sverige / Östergötlands / Linköping / 4
Re: Hallå!
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.se.os.lin
Date:
Fri, 10 Dec 1999 11:45:50 GMT

*adderar genast lugnet.loc.se.os.lin*

Välkommen till Lugnet.LOCal.OStergotland.LINkoping!

Tommy Larsson skrev...
Jag kan meddela att den lilla skara som följer den här
mailinglistan nu utökats med en person i form av mig.
Jag får väl börja med att presentera mig lite, antar
jag. Jag heter Tommy, är född 79 och bor i Linköping.

Hej och grattis till ett så kort mörker.

Antal legogubbar: (vad är en minifig? ;-)

Hmm, en gladman (smiley), då är han nog ironisk.

Websida:
Finns på http://w1.132.telia.com/~u13206915/INDEX.htm
men tyvärr finns där inget lego (än?). (Hör gäspningarna)

Eh, åtgärda genast! *smiskar sig själv på fingrarna för
egengod lathet* Ja, jag ska också.

Ja! Nu kan vi starta en lokal Linköpingsgrupp med hela
två (2) medlemmar. (LinLugg blir väl bra? ;-)

// Eric (32år)