    Nån som behöver nåt? —Joakim Olsson
   Hej Legovänner. Måste tyvärr meddela att min legosamling behöver bli radikalt mindre. Det är bara de riktiga "gobitarna" som blir kvar i samlingen f.om nu. Tänkte att jag skulle ge er chansen att kanske hitta något ni söker eller desperat vill ha, (...) (23 years ago, 10-Oct-01, to lugnet.loc.se)

        Re: Mats T, fastnar i ett spam-filter.. —Joakim Olsson
   Du får fixa det om vi skall kunna kommunicera =) Vad har jag gjort för att förtjäna epitetet "spammare" hos glidecom? /Joakim "Joakim Olsson" <jocke@arjay.nu> wrote in message news:GKzJwE.4xL@lugnet.com... (...) (23 years ago, 10-Oct-01, to lugnet.loc.se)