Re: Mats T, fastnar i ett spam-filter..
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 10 Oct 2001 20:23:51 GMT

Du får fixa det om vi skall kunna kommunicera =)
Vad har jag gjort för att förtjäna epitetet "spammare" hos glidecom?
/Joakim

"Joakim Olsson" <jocke@arjay.nu> wrote in message
Hej Legovänner.
Måste tyvärr meddela att min legosamling behöver bli radikalt mindre.
Det är bara de riktiga "gobitarna" som blir kvar i samlingen f.om nu.

Tänkte att jag skulle ge er chansen att kanske hitta något ni söker eller
desperat vill ha, innan bitarna försvinner till bättre behövande =) Det är
mest Lego som inte går att få tag på längre, eller är svårt att hitta.
Priserna blir standardpriser, eller vad jag själv har betalt för dem +
frakten.

Hör av er till mig om det är nåt ni letar efter, men dröj inte för länge.

/Joakim