    Re: Ang. att Ny Teknik vill skriva om oss —Anders Isaksson
   Här är mitt brev till Ny Teknik (jag kommer inte riktigt ihåg allt vad som sas under telefonkontakten i onsdags): -8<---...--- Hejsan! Anders Isaksson, Eskilstuna, 47 år, Systemprogrammerare på CE Johansson i E-tuna - (URL) talades vid på telefon (...) (23 years ago, 20-Sep-01, to lugnet.loc.se)

        Re: Ang. att Ny Teknik vill skriva om oss —Tore Eriksson
   Vad jag glömde nämna är att vi kallats världens vänligaste internet-community. (Hmm, jag kommer inte på hur man lämpligast översätter community...) /Tore (23 years ago, 20-Sep-01, to lugnet.loc.se)