    Vem har renderat minifig-skelettet? —Tore Eriksson
   För några månader sedan hittade jag ett pov-rayad bild på ett minifig-skelett. Det var så ballt att jag hade det som windowstapet ett tag. Jag är nästan helt säker på att det var "Made in Sweden". Då det uppenbarligen är gjort för pov-ray, borde det (...) (25 years ago, 28-Oct-99, to lugnet.loc.se)

        Re: Vem har renderat minifig-skelettet? —Tobias Möller
   Det kan ha varit Anton Raves som haft det i sitt POV-ray bibliotek.... Här är adressen till hans sida: (URL)För några månader sedan hittade jag ett pov-rayad bild på ett (...) (25 years ago, 29-Oct-99, to lugnet.loc.se)