Re: Vem har renderat minifig-skelettet?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 29 Oct 1999 17:52:46 GMT

Det kan ha varit Anton Raves som haft det i sitt POV-ray bibliotek....
Här är adressen till hans sida:
http://people.a2000.nl/araves/Main.html

--Tobias

För några månader sedan hittade jag ett pov-rayad bild på ett
minifig-skelett. Det var så ballt att jag hade det som windowstapet ett
tag. Jag är nästan helt säker på att det var "Made in Sweden".
Då det uppenbarligen är gjort för pov-ray, borde det finnas koordinater
som kan användas för att göra delarna i LDraw, vilket jag tycker vore
önskvärt.

Min fråga är: Vem var det som renderade minifig-skelettet?

/Tore