  Re: Smilmer igen.

(...) Har noen fått det de kjøpte i forrige runde med 40% avslag? Jeg har en kamerat som sitter i Stockholm og venter på masse tog til meg, og på lørdag var det enda ikke kommet noe. Jeg sendt smilmer.se en e-post om det og da sa de at lagerprobleme (...) (23 years ago, 15-May-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Smilmer igen.

(...) Jag beställde på tisdagen efter de lanserade 40% nyheten och jag fick grejjerna för ett bra tag sedan. Min kamrat beställde några dagar senare och han fick sitt paket idag... /Tobbe (URL) (23 years ago, 15-May-01, to lugnet.loc.se)