Re: Smilmer igen.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 15 May 2001 15:55:17 GMT

Har noen fått det de kjøpte i forrige runde med 40% avslag? Jeg har en
kamerat som sitter i Stockholm og venter på masse tog til meg, og på lørdag
var det enda ikke kommet noe. Jeg sendt smilmer.se en e-post om det og da sa
de at lagerprobleme slapp på fredag. Det hadde lettet mitt hjerte merkbart
hvis noen her kunne fortelle at de faktisk har _mottatt_ noe fra dem i den
siste tiden...

Jag beställde på tisdagen efter de lanserade 40% nyheten och jag fick
grejjerna för ett bra tag sedan. Min kamrat beställde några dagar
senare och han fick sitt paket idag...
/Tobbe

http://www.arnesson.nu/lotek/