 Help on Searching

 Local / Sverige / 916
    Smilmer igen. —Johannes Keukelaar
   Hej! (URL) har återigen 40% rea på allting. Den här gången är det nog kanske för att be om ursäkt till såna som jag som har fått vänta i en och en halv månad på sin beställning... Lite problem med lagret fick de förra gången de gjorde något sånt (...) (23 years ago, 14-May-01, to lugnet.loc.se)

        Re: Smilmer igen. —Tobbe Arnesson
     (...) De ska rensa lagret inför nylanseringen med ett Holländskt företag som köpt upp dem. De har inte fyllt på LEGO förrådet sedan sist så det blir nog inte någe shopping för mig heller... /Tobbe (URL) (23 years ago, 14-May-01, to lugnet.loc.se)

        Re: Smilmer igen. —Anne Jorunn Midtkil
   (...) Har noen fått det de kjøpte i forrige runde med 40% avslag? Jeg har en kamerat som sitter i Stockholm og venter på masse tog til meg, og på lørdag var det enda ikke kommet noe. Jeg sendt smilmer.se en e-post om det og da sa de at lagerprobleme (...) (23 years ago, 15-May-01, to lugnet.loc.se)

        Re: Smilmer igen. —Tobbe Arnesson
   (...) Jag beställde på tisdagen efter de lanserade 40% nyheten och jag fick grejjerna för ett bra tag sedan. Min kamrat beställde några dagar senare och han fick sitt paket idag... /Tobbe (URL) (23 years ago, 15-May-01, to lugnet.loc.se)