 | | Re: Smilmer
|
|
(...) Jag beställde två power puller och en monster crane truck :) Fast monster crane lär ha varit slut på morgonen men jag kunde shoppa en iaf. skummigt... /Tobbe (25 years ago, 27-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Smilmer
|
|
www.smilmer.se har 40% på allt å de har lite lego kvar efter att jag var där.... /Martin (25 years ago, 26-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Re: Tips på lagring/sortering
|
|
Jag har mina i "raaco logic"-boxar. Jag hatar att sortera. Det är svårt att hitta grejerna och jag har aldrig tillräckligt med plats. Det är bättre att ha allt i en stor hög, tycker jag. Eller i alla fall flera små högar. --Tobias (25 years ago, 25-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Re: 'Get Together' i Katrineholm nästa?
|
|
"Tore Eriksson" <tore.eriksson@mbox3...wipnet.se> skrev i meddelandet news:3AB51F07.F901B1...pnet.se... (...) storhelg... Låter kul! (...) tänkas (...) Eskilstuna ligger ju ganska nära Katrineholm, så om tidpunkten passar så att jag kan vara med, (...) (25 years ago, 24-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Re: Tips på lagring/sortering
|
|
(...) Jag kör med en rätt blandad kombination. Köpte en del "plockbackar" för en relativt billig penning på Biltema, så har jag "fiskelådor" eller vad man ska kalla dem, sorteringsboxar för t.ex. skruv kanske :) Jag har skruvat upp plockbackarna på (...) (25 years ago, 25-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|