    Re: Tips på lagring/sortering —Tobbe Arnesson
   (...) Bild från 2000-03-20: (URL)Oerhört billigt, samt väldigt lätt att hitta nya tomma. Perfekt är det! Man kan stapla dem i varandra om man inte fyller dem över brädden, så de tar relativt liten plats om man -som jag- behöver stuva undan LEGOt (...) (24 years ago, 22-Mar-01, to lugnet.loc.se)

        Re: Tips på lagring/sortering —Juergen Stuber
   (...) Själv utnuttjar jag LEGO-förpackningarna (jag har mest ganska stora Technic-modeller), och joghurtbrickar med 8 joghurt för småsaker. I en 8880-karton finns det precis plats för 48 joghurt (jag har inte originala plastinsatsen, vet inte om den (...) (24 years ago, 23-Mar-01, to lugnet.loc.se)

        SV: Tips på lagring/sortering —Tommy Larsson
   Min legosortering är på inget sätt standardiserad, men huvuddelen av mina sorteringspytsar är 2-liters glassaskar. Funkar bra för mig tycker jag och eftersom det konsumeras ganska så mycket glass hos oss, så är tillgången på sorteringskärl inget (...) (24 years ago, 23-Mar-01, to lugnet.loc.se)