Re: Tips på lagring/sortering
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 22 Mar 2001 17:36:52 GMT

Hej på er..
Vet inte om ni redan kommit på den lysande idén att hämta tomma
lösgodis-lådor i affärerna för att sortera legobitar i...=)

Bild från 2000-03-20:

http://www.arnesson.nu/lego/images/LargeRoom/LargeGodisaskar_01.jpg

:)

Oerhört billigt, samt väldigt lätt att hitta nya tomma.

Perfekt är det! Man kan stapla dem i varandra om man inte fyller dem
över brädden, så de tar relativt liten plats om man -som jag- behöver
stuva undan LEGOt emellanåt.

Funderar på att sätta en etikett på alla fyra sidor av askarna vid
tillfälle, men en beskrivande bild av innehållet :)

Askarna brukar finnas i en kundvagn i entrén hos både ICA och Hemköp.
Övriga bör man kunna fråga. Iaf. de som säljer lösgodis.