 | | Re: Tips på lagring/sortering
|
|
(...) Bild från 2000-03-20: (URL)Oerhört billigt, samt väldigt lätt att hitta nya tomma. Perfekt är det! Man kan stapla dem i varandra om man inte fyller dem över brädden, så de tar relativt liten plats om man -som jag- behöver stuva undan LEGOt (...) (25 years ago, 22-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Re: 'Get Together' i Katrineholm nästa?
|
|
(...) Bara man bestämmer sig så kan man göra allt, eller det mesta iaf. :) Det vore skoj, inte för att jag byggt minifig sen mina "dark ages" men det kanske vore skoj :) Eller så kan man bygga ngt. i Technic i minifigskala kanske *fundera* Jag är (...) (25 years ago, 22-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Re: Tips på lagring/sortering
|
|
(...) Slike bokser er det ingen butikker som gir bort gratis i Norge, i hvert fall ingen som jeg har sett. Men det er ofte noen matbutikker har lignende oppbevaringsbokser til en billig penge, og de er greie til å ha LEGO i. Jeg liker best de som er (...) (25 years ago, 22-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Re: Tips på lagring/sortering
|
|
Jappz, det är så jag förvarar 1x2, 2x2, 3x2 samt 4x2 "tjocka bitar" (=bricks). + vissa plattor. Dessutom har jag några sådana med osorterade bitar. Förr tog afärerna en eller två kronor st. för dem, men numera får man ta dem gratis på åtminstone två (...) (25 years ago, 22-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Tips på lagring/sortering
|
|
Hej på er.. Vet inte om ni redan kommit på den lysande idén att hämta tomma lösgodis-lådor i affärerna för att sortera legobitar i...=) Oerhört billigt, samt väldigt lätt att hitta nya tomma. -- Joakim jocke@arjay.nu (25 years ago, 22-Mar-01, to lugnet.loc.se)
|