Re: Titanic sjunker!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 16 Feb 2001 07:41:46 GMT

In lugnet.loc.se, Tore Eriksson writes:
...bara nu inte Titanics rederi - vilket det nu kan vara, och om det ännu
existerar - skickar sina advokater på Dig också...!

Skillnaden mot R.M. är väl att Titanic _faktiskt_ sjönk :-))

Vad jag tycker om skapelsen? Tja, jag har den som Windows-bakgrund, och det
är inte allom förunnat att pryda min skärm... :o)

Tack! Notera väl, att det _inte_ är jag som har byggt båten (utan Dirk
Buytaert), jag har bara använt den i min rendering. Dock blev några bitar
fel i överföringen BC --> LDRAW, och några färger blev inte som jag tänkt
mig i POV, så en uppdaterad variant kommer så småningom (det tog bara lite
över en timme att skapa bilden :-)

Säg till om du vill ha en originalbild, utan komprimerad jpeg. Den blir lite
(!) större, men vattnet vinner ganska mycket på det (tycker jag).

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm