Re: Titanic sjunker!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 15 Feb 2001 18:02:13 GMT

"Martin Eriksson" <maeron@telia.com> skrev i meddelandet
news:G8t74o.DwD@lugnet.com...
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=3296
Den va snygg.

Tackar!

Hur går det med Space Shuttlen då??
Fått nån tid över ännu till att sätta ihop mästerverket?

Jo, tyvärr har jag fått tid!? Jag har varit hemma med sjukt barn till och från
under de senaste två veckorna, så rymdfärjan står nu färdigmonterad på en
hylla i vardagsrummet - jag undrar om min fru har fått syn på den än...

Den var ett tekniskt mästerverk (enligt min uppfattning), men som Johannes
(13) sa: "Vad ska man ha den till?" - lekvärdet är nog ganska lågt. Super Car
har mer möjligheter, både till lek, och till ombyggnader.

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm