  Re: Läxor...

"Tobias Möller" <tobias.moller@telia.com> skrev i meddelandet news:3A7B1563.47E4B1...lia.com... (...) [...] (...) Kan du inte lägga upp själva rapporten som internetsidor? Då får du två saker gjorda på en gång! Och så kommer du att få reda på alla (...) (24 years ago, 2-Feb-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Läxor...

Jag antar att jag skulle kunna göra det. Jag har lagt upp några bilder på BrickShelf, tillsammans med en .txt-fil, som förklarar det mesta. Den är på engelska, så jag har intek unnat förklara allting så ingående som jag kommer göra i min rapport, (...) (24 years ago, 3-Feb-01, to lugnet.loc.se)