  Enstaka delar

Undrar bara om det är någon som vet var man kan köpa enstaka delar av tex technic lego. Brickbay har jag hittat delarna på men de skall ha $14 styck och kaj behöver 4-7st. Vad jag söker är sk technic turntable (bifogar en gif bild så ni förstår). Är (...) (24 years ago, 4-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Enstaka delar

Vet inte hur jag stavar å så, glömde ju filen åxå... Vi tar det igen: Undrar bara om det är någon som vet var man kan köpa enstaka delar av tex technic lego. Brickbay har jag hittat delarna på men de skall ha $14 styck och JAG behöver 4-7st. Vad jag (...) (24 years ago, 5-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Enstaka delar

(...) Turntables är nog enda utvägen att: 1) Köpa på OnLine aktion 2) Hitta en bunt hos ngn. polare 3) Köpa riktiga LEGO satser där de ingår, t.ex. Space Shutteln och Tow Trucken... Jag har fått för mig att LEGO ska börja sälja mer bitar löst via (...) (24 years ago, 5-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Enstaka delar

(...) Har ju både trucken Shuttlen och monster Crane men saknar fortfarande minst 4 st. (...) Den har inte kommit igång ännu, men skall göra snart enligt lego med alla servicepacks mm (...) (URL) Det står att det är "2 pieces" för $10 men jag (...) (24 years ago, 5-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Enstaka delar

Lego Sverige lät mig köpa några turntables, efter en hel del samtal och mejl. Om du kan få tag i ett större antal, så är jag också intresserad. Jari (...) (24 years ago, 7-Jan-01, to lugnet.loc.se)