Subject:
Enstaka delar
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 4 Jan 2001 20:15:04 GMT

Undrar bara om det är någon som vet var man kan köpa enstaka delar av tex
technic lego.
Brickbay har jag hittat delarna på men de skall ha $14 styck och kaj behöver
4-7st.

Vad jag söker är sk technic turntable (bifogar en gif bild så ni förstår).

Är det någon som sitter på ett antal av dessa för en rimligare summa än
120kr styck är jag tacksam. Eller om någonvet var jag kan köpa dem för hos
lego kan man inte köpa dem löst.

/Martin