Re: Nya modeller i BlockCAD-galleriet!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 24 Oct 1999 19:38:44 GMT

Ja, skeppen ör verkligen imponerande. "Three models" -är det någon sorts
skidort? Det ser ut som en liten snöskoter. Jag har en fråga:
Man ska skicka en legobit om man använder programmet, va? Hur många bitar
har du fått? Skulle de räcka till en modell? Har du fått någon legogubbe?

*bara nyfiken*

--Tobias

Anders Isaksson skrev i meddelandet ...
Hejsan!

Äntligen har jag fått ändan ur vagnen, och uppdaterat BlockCADs Galleri!

Bland 10 nya modeller från olika användare är jag framförallt imponerad av
Frank H. King's stora skepp:

http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm

Bygg väl,

Anders Isaksson, Sweden