  Re: Jönssonligans LEGO manick.

Precis, Jönssonligan och Dynamit-Harry Filmen börjar med att man ser månen och sedan panorerar de ner över spiran till Berns salonger där det första inbrottet sker. Jag har för mig att alla filmerna börjar mer eller mindre likadant, vilket är lite (...) (24 years ago, 2-Jan-01, to lugnet.loc.se)

  Re: Jönssonligans LEGO manick.

Nja, jag vill minnas att saken som vred upp dörren var nånting i stil med två 1*8 TECHNIC-klossar, lagda parallellt med varandra med två knoppars mellanrum, så här: || Över dem satt en eller två 2*4-klossar, som höll ihop dem. Men jag kan ju ha fel. (...) (24 years ago, 2-Jan-01, to lugnet.loc.se)