  Re: Jönssonligans LEGO manick.

(...) I Norge lages de samme filmene under navnet "Olsenbanden". Jeg husker at jeg hørte om denne LEGO-tingen, men jeg så ikke filmen selv. Jeg tror det må ha vært i begynnelsen av 80-tallet. Etter det jeg ble fortalt den gangen, ble LEGO-tingen (...) (24 years ago, 27-Dec-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Jönssonligans LEGO manick.

Om jag minns rätt så var det en bil med en sexbent "walker" på. Jönssonligan/Olsenbanden gömde sig i en ventil, varifrån de skickade ut bilen. Bilen körde fram till en trappa, och åkte upp för trappan genom att skjuta sina hjul upp och ner (lite (...) (24 years ago, 28-Dec-00, to lugnet.loc.se)