  Re: 'Minifig World Tour' i Sverige

(...) Jag ska räkna upp dem: Jag, du, Hampus, Tore Eriksson, Elin Övernäs, "Rodden", (minns inte namnet), Lars på Xnet.se och en kille på någon högskola. Det var 9 stycken. Rodden och hans namnlöse kpmpis har en lego raytracing-sida och Lars är med (...) (25 years ago, 23-Oct-99, to lugnet.loc.se)

  Re: 'Minifig World Tour' i Sverige

Här är Roddens och Guz adress: (URL) (25 years ago, 23-Oct-99, to lugnet.loc.se)

Tobias Möller skrev i meddelandet ... (...) Där ser man, lägger man bara ihop tillräckligt många, så blir det några stycken! Jag har nog sett/hört talas om dom flesta, men kom inte ihåg alla när jag sa 4-5. Vi får väl inte glömma bort våra (...) (25 years ago, 23-Oct-99, to lugnet.loc.se)

  Re: 'Minifig World Tour' i Sverige

(...) Kan man lugnt påstå. Vet inte om jag kan komma tillbaka och engagera mig förrän först en liten bit in på nästa årtusende... :/ /Tore (25 years ago, 28-Oct-99, to lugnet.loc.se)

  Re: 'Minifig World Tour' i Sverige

Hej alla LEGO-fanatiker ! Anders skrev och frågade om det finns några grannländningar i den här gruppen. Jag vill annonsera att jag kommer att följa den här grupp, så länge har finns tal. I finska grupperna det har varit bara en annan människa för (...) (25 years ago, 28-Oct-99, to lugnet.loc.se)