  Re: NORDLUG

*klipp o klipp verktyget* OK, vem har en kartbok kvar från mellanstadiet, som kan märka ut våra boplatser och märka ut centrum? Jag har en SAAB ;-) /Joakim (24 years ago, 10-Nov-00, to lugnet.loc.se)

  Re: NORDLUG

Joakim Olsson skrev i meddelandet ... (...) Det är givetvis Eskilstuna som är centrum (i det här fallet som i alla andra :-))), men jag vet inte när jag hinner ordna någonting. Det skulle vara efter nyår i så fall, innan skolorna börjar, kanske... (...) (24 years ago, 11-Nov-00, to lugnet.loc.se)

  Re: NORDLUG

Jag har plats för ett mindre gäng också. Det är ju bara 6 mil till E-tuna. Platt intet för en norrlänning som förirrat sig till Katrineholm, staden där absolut ingenting händer. /Tore (...) Sweden ICQ: 76066510 LEGO: MOC++++ FS,SP,TO++ TC+ LS YB@m (24 years ago, 11-Nov-00, to lugnet.loc.se)