  Re: Space Shuttle 8480

"Tobbe Arnesson" <tnt@arnesson.nu> wrote in message news:39f3f50b.343682...net.com... (...) Jag gömmer mina inköp i firman, för att undvika diskussioner om vad som är viktigt att inhandla Men: Jag fick faktiskt min kära sambo att bygga ubåten i (...) (24 years ago, 23-Oct-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Space Shuttle 8480

(...) På Legoland i somras inhandlade flickvännen små Technic-modeller samt specialförpackningarna med ninjor... Resulterade i att den lilla ninjaborg jag köpte till henne blev mycket uppskattad... Så uppskattad att hon till slut köpte den STORA (...) (24 years ago, 23-Oct-00, to lugnet.loc.se)