  Re: Droid Developer Kit 9748

(...) ut. (...) ohejdat. (...) microscouten (...) Har läst på nätet att i USA kan man köpa en speciell fiberkabel som gör att man kan styra motorn och sensorn från RCX'en. Jag har fått min Microscout att köra motorn med en signal från RCX'en (...) (24 years ago, 18-Oct-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Droid Developer Kit 9748

(...) Hmmm, trevligt. Tyckte jag såg någon bild med något liknande på någon websida. Ska nog ta och leta efter mer information om det. Tackar! //Harri (24 years ago, 20-Oct-00, to lugnet.loc.se)