Re: Droid Developer Kit 9748
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 18 Oct 2000 15:41:17 GMT

Lite SW-freak är man juh, var tvungen att köpa en liten X-Wing när den kom • ut.
Jag måste erkänna att SW Ultimate Collectors Series får en att dräggla • ohejdat.
Jag är i och för sig mest ute efter mer nyttiga delar att leka med när man
bygger egna MindStormsrobotar. Funderade på om man kan använda • microscouten
till något vettigt då.

Har läst på nätet att i USA kan man köpa en speciell fiberkabel som gör att
man kan styra
motorn och sensorn från RCX'en. Jag har fått min Microscout att köra motorn
med en
signal från RCX'en iallefall.

/Martin