 Help on Searching

 Local / Sverige / 616
    Re: Darkages —Fredrik Glöckner
   (...) Helt enig! Når det kom nye klosser var disse alltid mine favoritter. Spesielt siden jeg var omlag 6-8 da "Classic Space" kom. Den gutten som hadde flest spesielle "romklosser" var den kuleste i gata! I dag virker det mer som om folk misliker (...) (24 years ago, 5-Oct-00, to lugnet.loc.se)

        Re: Darkages —Joakim Olsson
    Fredrik Glöckner wrote in message ... (...) Har du dina gamla klossar kvar? Utav den 1/3 som finns kvar sedan den tiden har jag plockat ut bitar som jag känner att jag vill vara lite extra rädd om. (Resten får barnen leka med;-) 2*3 Svart, med (...) (24 years ago, 5-Oct-00, to lugnet.loc.se)