Subject:
Space Shuttle
Newsgroups:
lugnet.loc.se.st.sto, lugnet.loc.se
Date:
Tue, 26 Sep 2000 18:54:21 GMT

I Lördags skulle jag gå och handla. Men då min 4-åriga dotter satte sig på
tvären fick jag till slut lova att vi skulle gå in på leksaksaffären (Huddinge
centrum) också, men bara titta. Där har dom haft rea på lego-grejer en tid men
inget av intresse. Vad får jag se när jag kommer in, om inte 8480 Space Shuttle
för 499:-. En kartong.
Jag måste ta den genast, tänk om den försvinner. Jag mutar min dotter med en
blommig handväska för 56:-.
Där fanns också en Control Center II för 500-600. Jag borde kanske ha köpt den
också, men jag var lite osäker på exakt vad den innehöll, och det kändes lite
för mycket med två stora kartonger. På Måndag var den borta.
Dom verkar gilla 499:-, för det finns en trave (stora) ninjaborgar för det
priset också.

Ibland har man faktiskt tur.