Re: Space Shuttle
Newsgroups:
lugnet.loc.se.st.sto, lugnet.loc.se
Date:
Tue, 26 Sep 2000 19:47:14 GMT

Välkommen!

RT wrote in message ...

Vad får jag se när jag kommer in, om inte 8480 Space Shuttle
för 499:-. En kartong.

Ett väldigt bra pris...
Jag har köpt 1 för 1200 och 5 för 800 styck. Sh*t!

Jag måste ta den genast, tänk om den försvinner. Jag mutar min dotter med • en
blommig handväska för 56:-.

Den enda skillanden på att vara barn och vuxen är priset på leksakerna ;-)

Där fanns också en Control Center II för 500-600. Jag borde kanske ha köpt • den
också, men jag var lite osäker på exakt vad den innehöll, och det kändes • lite
för mycket med två stora kartonger. På Måndag var den borta.

Aaaarghhhh! Den innehåller en massa godsaker bl a.
3 motorer av gamla sorten
4 helchyssta stora röda vingar av den gamla flygplanstypen
För att inte nämna själva "Control boxen" som för övrigt kan komma ihåg
knapptryckningarna, dv s en enkel programmering.

/Joakim