  Inventering av lokala affärer.

Hej igen. Jag har en tanke att inventera vilka set som finns här i Ludvika och till vilket pris, även de största butikerna i Borlänge vore intressant att inventera. Skulle detta vara intressant? Annars gör jag det inte ;) /Tobbe (24 years ago, 26-Sep-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Inventering av lokala affärer.

Mera trafik, härligt!!! Gör gärna det, det vore skoj att se vad som finns. Speciellt om det finns Western kvar... Säg till om du hittar ett sprillans nytt gult slott, mitt är tyvärr uppdelad på 3 barn nuförtiden. (Jag vaktar dessa 3 som en hök ;-) (...) (24 years ago, 26-Sep-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Inventering av lokala affärer.

(...) Ok.. *stoppar ned en anteckningsbok i fickan, det blir opraktiskt att lagra infon i nallen den här gången ;) * (...) Inte sett, men man vet aldrig :) (...) *garv* Ruun kids! Run! Eller vänta nu... Stanna kvar för böveln! /Tobbe (24 years ago, 26-Sep-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Inventering av lokala affärer.

Jag menar jag s´pringer ju runt i hel del leksaksaffärer här i Göteborg, så visst kan man väl inventera vad som finns å till vilket pris, men det blir mycke om man skall kolla allt... /Martin (24 years ago, 26-Sep-00, to lugnet.loc.se)