Re: Inventering av lokala affärer.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 26 Sep 2000 13:38:46 GMT

Gör gärna det, det vore skoj att se vad som finns.

Ok.. *stoppar ned en anteckningsbok i fickan, det blir opraktiskt att
lagra infon i nallen den här gången ;) *

Speciellt om det finns Western kvar...

Inte sett, men man vet aldrig :)

Säg till om du hittar ett sprillans nytt gult slott, mitt är tyvärr uppdelad
på 3 barn nuförtiden. (Jag vaktar dessa 3 som en hök ;-) När de vänder
ryggen till så....

*garv*

Ruun kids! Run! Eller vänta nu... Stanna kvar för böveln!