Re: Minfigs(Legogubbar)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 20 Sep 2000 17:42:28 GMT

Om det fanns en bra tekniksats jag verkligen ville ha skulle man kunna åka
långt. Har t.o.m åkt till legoland för att handla en sats som inte fanns
längre..

Ojoj, den blev inte billig :-), då kanske det ändå är intressant att nämna att
8428 finns (1 st nu på eftermiddagen) till ordinarie pris 699:- i Kungsbacka.

Appropå 8462 (Tow Truck, Bärgningsbil) jag gav 199:- hemkört till dörren, det
är ett av mina bästa kap :-)

-Anders