Re: Minfigs(Legogubbar)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 20 Sep 2000 16:16:54 GMT

"Martin Eriksson" <maeron@telia.com> wrote in message
news:G170w9.Lzy@lugnet.com...

Förresten: Visste ni att Lego kallar oss för "Heavy Users" och att • de
kallt
räknar med att det finns en i varje kommun?

Tror du de har helt fel där då???

Nej, det tror jag inte, möjligtvis en underskattning.
Känner iofs inte till någon annan "legogalning" i närheten.
(Grannarna börjar bli trötta på mig när jag rabblar 4-siffriga nummer på
festerna)

Det brukar vara så, men vi är faktiskt ett par på jobbet (5 st av 160)

/Martin

Du har tydligen ett bra jobb, kanske skulle byta.
Skulle du kunna tillbringa 6 timmar tur o retur av din fritid i bil, för att
köpa en monorail?
Jag skulle göra det utan att tveka;)...