Re: Wehaa! Jag har hittat hit :)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 7 Aug 2000 07:18:50 GMT

Hej själv, och välkommen! Som du kommer att märka, är den här svenska delen av
lugnet ganska lugn (:-)) men det droppar ju in ett meddelande då och då i alla
fall.

Bäst man ser till att det ploppar in några fler så :P Med innehåll
vore juh bra. Jag har en känsla av att det kan bli svårt att beskriva
sakerna på svenska, nu när man äntligen börjat använda det
'standardiserade' språket amerikanarna har.

(Det skulle förmodligen räcka med en enda grupp för
Sverige/Norge/Danmark/Svenskpråkiga i Finland - då skulle vi få en
tillräckligt intressant volym på rasket...)

Mmm, kan tro det. Finns juh en massa lokala svenska grupper oxå, men
de kanske behövs sen :)

Finns det intresse för att dra igång en träff i sverige? Verkar skoj!
Kanske tävla lite i robotbygge t.ex.?

Det vore onekligen ganska kul, men tiden, tiden...

Tja, man får ta sig tid :) En helg kan man säkert avvara...

Var i geografin härbärgerar du? Själv bor jag i Eskilstuna.

Ludvika, Dalarna.

Vart är 'alla' andra ifrån?

Jag ber förresten om ursäkt för de dubbla breven, hade lite strul med
min news klient, inte använt den innan :P