Re: Wehaa! Jag har hittat hit :)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 5 Aug 2000 14:37:07 GMT

Tobbe Arnesson skrev i meddelandet <39880817.101138098@lugnet.com>...

Hejsan hoppsan alla glada LEGO-folk!

Hej själv, och välkommen! Som du kommer att märka, är den här svenska delen av
lugnet ganska lugn (:-)) men det droppar ju in ett meddelande då och då i alla
fall.

(Det skulle förmodligen räcka med en enda grupp för
Sverige/Norge/Danmark/Svenskpråkiga i Finland - då skulle vi få en
tillräckligt intressant volym på rasket...)

Tyvärr (?) tar cyklandet mest av min fritid nu, ska trampa
Finnmarksturen i slutet av månaden (112km skog).

Det är väl snart gjort! (Säger mannen som hellre åker moped :-)

Finns det intresse för att dra igång en träff i sverige? Verkar skoj!
Kanske tävla lite i robotbygge t.ex.?

Det vore onekligen ganska kul, men tiden, tiden...

Väl mött bland LEGO-hyllorna i butikerna!

Var i geografin härbärgerar du? Själv bor jag i Eskilstuna.

Bygg väl,
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm