 Help on Searching

 Local / Sverige / 376
  2199

Jeg og min mann var på ICA her i Trondheim i går, og da fant vi en "Bøtte med Lego" som gikk under nr. 2199. Bildene på utsiden tilsa at det skulle være Basic-klosser iden, men i motsetning til de bøtten vi har kjøpt før, hadde denne ingen (...) (24 years ago, 9-Jul-00, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no)

  Re: 2199

Den bøtta har jeg òg sett på ICA Storo. Hvis det er så mange klosser i den som størrelsen skulle tilsi, er det nok god valuta for pengene. Men det er synd at man ikke vet hva som er i den! Selv bygger jeg vanligvis ikke hus, men det er fint å ha et (...) (24 years ago, 10-Jul-00, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no)

  Re: 2199

Jag tror det är den jag sett också... En gubbe, mycket husklossar, rätt stor hink, men bara halvfull... Den kostar 99 kronor i Sverige, rena klippet så jag ska köpa en! --Tobias (...) (24 years ago, 27-Aug-00, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no)

  Re: 2199

Nej, det var inte samma ask. Jag kollade numret, 4109 eller nåt liknande. Hur som helst ett klipp så jag tänker definitivt köpa en. --Tobias (...) (24 years ago, 28-Aug-00, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no)