Re: 2199
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.no
Date:
Mon, 10 Jul 2000 10:34:26 GMT

Den bøtta har jeg òg sett på ICA Storo.  Hvis det er så mange klosser
i den som størrelsen skulle tilsi, er det nok god valuta for pengene.
Men det er synd at man ikke vet hva som er i den!

Selv bygger jeg vanligvis ikke hus, men det er fint å ha et godt
utvalg av vanlige klosser likevel!

Fredrik

PS: Velkommen til LUGNET!