  Nån från Sverige som vill åka till Legoland?

Hejsan! Jag heter Henry Chea, och jag kommer ifran USA. Denna sommar jag är i Göteborg (jag fick ett sommarjobb med Volvo Personvagnar), och jag vill åka till Legoland på Billund, Denmark. Är det någon som vill åka med mig till Legoland, eller (...) (24 years ago, 6-Jul-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Nån från Sverige som vill åka till Legoland?

Hej Henry! Din sveska är mycket bra - åtminstone i skriven form... :o) Jag har sagt det varje år: "I år ska jag till Legoland!", men i år har jag både semesterdagar och pengar för att göra det också. Jag åker någon dag mellan 17 - 21 juli och vill (...) (24 years ago, 7-Jul-00, to lugnet.loc.se, lugnet.legoland.billund)