Subject:
Nån från Sverige som vill åka till Legoland?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 6 Jul 2000 16:34:28 GMT

Hejsan!
Jag heter Henry Chea, och jag kommer ifran USA.  Denna sommar jag är i
Göteborg (jag fick ett sommarjobb med Volvo Personvagnar), och jag vill
åka till Legoland på Billund, Denmark.  Är det någon som vill åka med
mig till Legoland, eller träffas i Göteborg och tala om Legos? Ursäkta
min dålig svenska, men jag har inte varit i Sverige före...

Vi hörs!
Henry Chea
hchea@ramapo.edu

Hi!
My name is Henry Chea, and I come from USA.  This summer I am in
Gothenburg (I got a summer job with Volvo Cars), and I want to go to
Legoland in Billund, Denmark.  Is there anyone who would like to go to
Legoland with me, or meet in Gothenburg and talk about Legos?  Excuse my
poor swedish, but I have not been in Sweden before...

Cheers,
Henry Chea