  Re: Delvis off-topic

Tyvärr dog mitt spelprojekt igår :-( Jag fick en hårddiskkrasch på min iBook igår där jag sparat alla bilder, POV-filer etc som skulle användas i spelet, och introfilmerna. Jag orkar inte göra om dem, särskilt inte POV-ray filerna, så nåt lego-spel (...) (24 years ago, 1-Jun-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Delvis off-topic

Om läshuvudena har fastnat på ytan, prova med hårddisken in i frysen och eller en rejäl smäll. Om det inte är fysiskt så finns det program för att rädda. Jari (...) (24 years ago, 1-Jun-00, to lugnet.loc.se)

  Re: Delvis off-topic

Det är redan försent... Nu sitter jag och skriver på min iBook igen, efter att ha formaterat om hårddisken. Apples servicepersonal rådde mig till att formatera om den (vilket de alltid gör, jag hade en liknande krasch för en månad sen) men de kunde (...) (24 years ago, 2-Jun-00, to lugnet.loc.se)