Re: Heta nyheter! Podracing-hinken finns i Sverige!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 31 May 2000 13:11:30 GMT

Jag kollade vad de kostade idag, 260 SEK! Det var extrapris och de var
nedsatta med 130 kronor, 260+130=390, alltså är de väldigt billiga!
Har podracing-hinken kommit till Norge också?

Antar att detta var i butiken i Fältöversten... Har någon sett dem någon
annanstans? Jag var på Toys'R'Us i Barkaby idag, men där fanns den inte.

Vet någon något om 7155 & 7184 förresten? Det var ju sagt att de skulle
släppas i juli i hela Europa förut, om jag förstått saken rätt, men nu har
de tydligen redan dykt upp i England & Tyskland...

T.
--> thomas weigle  |  w.i.m.p.
    web: http://www.ya-ba.net/
  .iMMersE your soUL in LOVE.