FOTY: Flera gamla legon!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 18 May 2000 19:51:05 GMT

Flera gamla "legogubbspaket" (<set:6314>) från 92, köpte två, priset var 69
kronor styck. Flera träd/växt/blom-paket, köpte två där med, för 50/styck, tre
gamla FREESTYLE-askar från -95, no. <set:4150>, köpte en. Flera paket med extra
klossar i en färg, vita, svarta och gula, från *1986*! Jippie! (köpte dock
inga). Massa godis! Två svarta cyklar, två palmer, *riktiga* ansikten (smileys),
flera blommor och växter, träd, balla klossar (4 röda 2*3:or med rundad ände
t.ex.), massa roliga gubbar och kläder, t.ex. servitörer, mack-killar,
ridtjejer, byggubbar och en vanlig tjej med röd-vit-horisontell-randig tröja.

Duppelt jippie! Verkligen årets fynd! Hurra!

Jag räknar med att köpa fler askar igen snart, affären ligger långt ute på
landet och har ingen vidare cirkulation på legon. Mer säger jag inte, jag vill
hålla denna guldgruva för mig själv :-)

--Tobias, som hoppas att han inte skapar för stor osämja nu.