Subject:
smyghöjning av priset eller?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 27 Nov 2008 15:50:03 GMT

Fick ett reklamblad från Coop där de rear ut 4996 Beach House för 299:-
ordinarie pris skall enligt uppgift vara 349:-. Först tänkte jag att detta måste
vara frågan om någon bluff då jag vet att settet kostade 299:- i ordinarie pris
i våras. Men sen såg jag att även Hikmet.se annonserar dess ordinarie pris som
350:-

När höjdes priset? Var det i och med att settet togs bort från svenska S@H? Kan
ju inte vara någon slags valuta korrigering för då skulle vi väll se en uppgång
i pris på samtliga set och inte bara 4996 Beach House?

/Johan