Re: Var är fotona från LEGO-träffen?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 18 Nov 2008 19:34:13 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
Hallå!

Var är fotona från LEGO-träffen? Det är ju så man börjar undra om det var
någon mer än jag och Hans-Olov där! Upp med era bilder nu, skriv recensioner
och referat om träffen. Vill vi få fart på det här stället får vi nog sätta
lite fart på oss själva
:-)

Här är mina foton:

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=351984