Subject:
Var är fotona från LEGO-träffen?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 13 Nov 2008 22:42:16 GMT

Hallå!

Var är fotona från LEGO-träffen? Det är ju så man börjar undra om det var
någon mer än jag och Hans-Olov där! Upp med era bilder nu, skriv recensioner
och referat om träffen. Vill vi få fart på det här stället får vi nog sätta
lite fart på oss själva
:-)

BlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm
Gallery:   http://web.telia.com/~u16122508/gallery/index.htm